Followers

Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Tuesday, September 16, 2014

Monday, September 15, 2014

SETAN !! BAPA PAKSA ANAK LIMA TAHUN BUAT ORAL SEX !

Celaka yang digabungkan dengan babi. Aku tak pikir orang normal boleh tergamak ' membayangkan ' kegilaan ini berlaku.

JASIN 14 Sept. - Perbuatan keji seorang bapa yang memaksa anaknya melakukan seks oral terbongkar apabila kanak-kanak perempuan berusia lima tahun itu dibawa ke hospital untuk pemeriksaan kerana mengalami sakit tekak.
Kanak-kanak itu dibawa ke Hospoital Jasin oleh ibunya pada Khamis lalu selepas dia menangis dan mengadu sakit mulut ketika menelan makanan.

Ketika doktor melakukan pemeriksaan dan bertanya punca kesakitan yang dialaminya, kanak-kanak itu secara spontan menceritakan perbuatan yang dilakukan oleh bapa kandungnya berusia 37 tahun itu.
Mendengar pengakuan anaknya, ibu mangsa yang berusia lewat 20-an membuat laporan di Balai Polis Bemban di sini pada Jumaat lalu berhubung kejadian berkenaan.

Ketua Polis Daerah, Deputi Supritendan Muhd. Nur Hishamudin Hashim ketika dihubungi mengesahkan ada menerima laporan mengenai perbuatan seks oral seorang bapa terhadap anak perempuannya.

Beliau berkata, sepasukan anggota polis menahan bapa mangsa yang bekerja sebagai pembantu kedai peralatan rumah di rumahnya di Asahan dan suspek dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) untuk membantu siasatan.

"Suspek kemudian diserahkan kepada Bahagian Siasatan Jenayah Seksual, Wanita dan Kanak-Kanak (D11) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri pada hari sama dan direman empat hari sehingga Selasa ini bagi membantu siasatan," katanya. Utusan

Aku tak tau apa hukumannya tapi aku harap biarlah maksimum. Biar dia tahu kesan perbuatannya. Jadi pengajaran pulak kepada orang lain.



Sunday, September 14, 2014

MAKIN JELAS !! UMNO DAN PAS BAKAL BERGABUNG !

Mengamuk beruk Mat Sabu , Khalid Samad, Hanipa Maidin, Mujahid, Husam Musa. Pendek kata Anwar punya budak budaklah. Kenapa?
Mudah jer. Kalau bergabung, dia orang tak boleh jadi menteri macam yang Anwar Ibrahim janji.

Dia orang tak layaklah. Tobatlah. Setakat boleh bercakap, buat lawak sikit sebanyak mana layak jadi menteri. Timbalanpun tak lepas.
Korang bayangkan Mahfuz jadi Menteri Penerangan. kah ! kah ! kah !


          Hishammuddin sedang merayu Nik Aziz supaya mahu bergabung dengan UMNO. 


Ni lagu satu bukti

Weii! UMNO ni parti adab sopanlah. UMNO hormat orang tua tak kira parti manapun. Kalau UMNO terdesakpun, UMNO tak akan merayu mintak bergabung dengan PAS. PAS dah nak hancur, terimalah kenyataan,,tunggu masa jer. Aku jangka akhirnya PAS akan balik asal, bersendirian.

UMNO rasioanal. Hakikat yang UMNO akui sejak dulu, Nik Aziz orang alim sebab itu pemimpin UMNO tak kutuk Nik Aziz macam yang Anwarinas dok buat sekarang.

TERHANGAT !! ADA KEJUTAN DALAM MUKTAMAR PAS !

Beberapa hari saja lagi Muktamar PAS akan berlangsung. Muktamar kali ini tiada pemilihan tapi cakap cakap di bawah jauh lebih hebat berbanding pemilihan tahun lalu.

Diberitakan satu gerakan besar besaran sedang berjalan di akar umbi untuk memaksa Hj Hadi Presiden PAS turun dari kerusi presiden. Gerakan ini dikesan di Perak, Kedah dan Kelantan.


Menurut sumber beberapa orang kanan PAS sendiri sedang aktif turun ke negeri negeri bagi menjayakan misi ini. Antara yang disebut ialah Mat Sabu sendiri, Husam Musa, Mujahid dan beberapa orang pimpinan Pemuda PAS.



Bagaimanapun sumber memberitahu Dewan Ulama, Dewan Muslimat tetap teguh di belakang Presiden. Kita tunggulah, rasanya Muktamar kali ini akan jadi yang terhangat dalam sejarah..


Saturday, September 13, 2014

LALUAN BERANJAU DURI..

Semoga Allah tunjukkan jalan dan permudahkan segala urusan...

SEPANG 12 Sept - Keselamatan anggota penyiasat daripada Malaysia tidak akan dipergunakan oleh kerajaan ekoran pasukan penyiasat kini berhadapan kesukan untuk memasuki kawasan nahas pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 di Ukraine.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata perjalanan ke lokasi nahas bagi anggota penyiasat perlu diambil kira dan selamat setelah pertimbangan dilakukan.

"Amat sukar bagi pasukan penyiasat untuk masuk ke lokasi nahas berikutan pergolakan (di situ). Kita perlu tahu kawasan itu dikuasai pihak mana dan mesti akur arahan pihak terbabit.

"Kita juga menunggu laporan dari semua pihak termasuk perisik sebelum boleh masuk ke lokasi itu," katanya kepada pemberita ketika membuat sidang media sebaik tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur di sini, sebentar tadi.

Turut hadir, Timbalan Menteri Luar, Datuk Hamzah Zainuddin.

Sebelum itu, beliau telah mengadakan lawatan ke Kiev, Ukraine bersama Hamzah bagi mendapatkan persetujuan pihak berkuasa Ukraine dan puak pemisah untuk membenarkan pasukan penyiasat masuk semula ke kawasan nahas Penerbangan Malaysia (MAS) MH17.

Di samping itu, beliau turut akan mengadakan perbincangan lanjut terhadap proses pencarian dan penyiasatan berhubung tragedi berkenaan.




Friday, September 12, 2014

Thursday, September 11, 2014

BANYAK MANA KUASA BUDI BICARA PEGUAM NEGARA, DATUK ZAHID ?

Aku terang bahawa aku tak pandai bab undang undang ni. Tapi nak jugak aku bertanya seluas mana kuasa budi bicara Peguam Negara? Kalau rakyat terbayak rasa memang sesuatu kenyataan itu boleh mencetuskan huru hara, mengganggu ketenteraman awam, tapi Peguam Negara tak rasa begitu mengikut budi bicaranya, maka apa pulak akan berlaku?

Kali ini aku harap DS Ahmad Zahid serius menggunakan budi bicaranya sebagai pemimpin Umat Melayu. Dah makin dalam luka Umat Melayu aku rasa...


Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata tiada sebarang arahan dikeluarkan kepada polis untuk menghentikan siasatan kes di bawah Akta Hasutan.

"Tugas pihak PDRM adalah untuk melakukan siasatan apabila adanya laporan polis.

"Dan kertas siasatan apabila diselesaikan akan diserahkan kepada Jabatan Peguam Negara. Tugas pendakwaan adalah di bawah Jabatan Peguam Negara.

"Kita meletakkan kepercayaan 100 peratus pada peguam negara untuk melakukan pendakwaan berdasarkan budi bicara yang terdapat di dalam undang-undang yang telah termaktub di dalam Akta Hasutan," katanya kepada pemberita.

Beliau mengulas kenyataan peguam negara yang mahu mengkaji semula dakwaan kes hasutan.

Tindakan yang dijalankan mengikut akta tersebut kini menyebabkan ahli politik Pakatan Rakyat, ahli akademik, pendakwah dan wartawan diheret ke mahkamah.Mkini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...