Followers

Boikot Barangan DAP

Boikot Barangan DAP

Tuesday, September 2, 2014

GEMPAR !! CERAMAH MANTAP RAJA BOMOH ! JOM DENGAR...





ZAHID HAMIDI NAK LARI KE MANA ?

Korang baca ni..di sini...

Aku rasa DS Zahid akan tergelak baca laporan akhbar Harakah ni. Mukahid Yusuf Rawa yang selama ini bercakap macam Raja Liberal tiba tiba melenting apabila Menteri Dalam Negeri keluarkan kenyataan mahu menyiasat Unit Amal PAS.

Nak siasat jer pun. Bukan kata nak suruh bubar macam PPS kat Negeri Bogel tu. Siasat. Kalau ok aku rasa oklah. Kalau tak ok maka tak oklah.

Kalau benar benar terbuka, jangan terbuka masa nak untung . Bila ada kemungkinan rugi kelam kabut melenting.

Dari sudut ini aku sokong langkah KDN. Dah sampai masa undang undang mesti ditegakkan tak kira siapa untung siapa rugi. Kalau dalam UMNO ada unsur pelanggaran undang undang, balun jugak.

Dan aku rasa Mujahid tak usah emosilah. Dah pasti KDN tiada sedikitpun ketakutan terhadap dia atau siapa saja...

Monday, September 1, 2014

DUA SISWI DICEKUP BERSAMA Z***R TIRUAN !

Dua siswi bernafsu songsang dicekup
  • Pasangan lesbian itu tergamam selepas bilik hotel mereka diserbu penguatkuasa agama, malam kelmarin.Pasangan lesbian itu tergamam selepas bilik hotel mereka diserbu penguatkuasa agama, malam kelmarin.
 1 / 1 
Aku tak taulah samada nak gelak ke nak sedih. Pelik pun ada. Belumpun Gerakan LGBT diterima, perlakuannya dah dikesan di negara kita. Kalau ikut berita ini budak budak cerdik, orang mengaji...

JOHOR BAHRU - Dua penuntut wanita institut pengajian tinggi awam (IPTA) ditahan Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Johor (Jaij) dalam serbuan operasi Ambang Merdeka, awal pagi semalam.

Meskipun pada mulanya tiada sebarang syak untuk mendakwa kedua-duanya melakukan khalwat, namun serbuan dilakukan akhirnya membongkar rahsia pasangan lesbian atau dalam Islam disebut sebagai musahaqah itu.

Serbuan sekitar jam 12.45 pagi yang dilakukan sembilan anggota dan pegawai, diketuai oleh Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguat Kuasa Jaij, Mohd Zamri Kambari itu menemui alat kelamin lelaki tiruan di dalam bilik berkenaan.

Ketika diketuk untuk melakukan pemeriksaan, seorang daripada mereka berpakaian lengkap memberi kerjasama dengan membuka pintu bilik hotel, manakala seorang lagi berada dalam bilik air dalam keadaan tanpa seurat benang.

Selepas anggota operasi memperkenalkan diri, kedua-dua penuntut IPTA berusia masing-masing berusia 20 dan 21 tahun itu hanya terdiam malah tergamam apabila bilik hotel dihuni mereka diserbu pihak berkuasa.

Ketika disoal siasat, salah seorang daripada mereka mendakwa alat kelamin lelaki tiruan terbabit baharu sahaja dibuka dari paket dan belum dicuba, sebaik sahaja diterima hasil pembelian secara ‘online’.

Zamri berkata, pasangan penuntut terbabit ditahan pihaknya mengikut Seksyen 26 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah 1997 (Negeri Johor) kerana disyaki melakukan musahaqah.

“Mengikut enakmen ini, mana-mana orang perempuan yang melakukan musahaqah jika disabitkan kesalahan boleh didenda tidak melebihi RM5,000 atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi tiga tahun atau disebat tidak melebihi enam sebatan atau dihukum dengan mana-mana kombinasi hukuman itu,” katanya.

Mohd Zamri berkata, pelbagai peralatan lain termasuklah komputer riba milik pasangan penuntut wanita terbabit dirampas dalam serbuan itu.

Mereka merupakan antara lapan pasangan yang ditahan dalam serbuan Operasi Ambang Merdeka bermula 11 malam hingga 3.30 pagi di sekitar Taman Gaya, Taman Puteri Wangsa, Ulu Tiram, Taman Desa Cemerlang dan Taman Johor Jaya.

Kesemua pasangan yang ditahan, dibawa ke Balai Polis Johor Jaya untuk proses dokumentasi sebelum dibawa ke pejabat JAIJ untuk tindakan lanjut.

Sinar

Thursday, August 28, 2014

KETUA AMK BARU LEBIH PONDAN DARIPADA SAM KETOT !

Ramai orang kata Sam Ketot dulu pondan. akap berdegar degar tapi di belakang orang. Sampaikan ada orang paparkan gambar dia dalam kepondanannya.
Rupanya pengganti dia jauh lebih pondan lagi . Korang baa laporan di bawah. Tak berani tegur kawan kawan dia menghasut, menghina tapi merayu DS Najib mansuh undang undang.
Weii !! Lepas ni kalau ada orang kena gantung, suruh DS Najib mansuh undang undang dadah. Kalau orang kena saman trafik mintak kerajaan mansuh undang undang jalan raya.
Kalau ada orang kena liwat mintak kerajaan halalkan liwat. Bodohnya, tak mau kena saman tak kira atas aktapun, jangan buat salahlah !

SHAH ALAM - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak didesak supaya memansuhkan segera Akta Hasutan 1948 dan menepati janjinya yang telah dibuat pada Julai 2012.


Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Nik Nazmi Nik Ahmad menegaskan Najib sewajarnya menghentikan pendakwaan dan serangan terhadap pimpinan PR serta-merta yang masih menggunakan undang-undang itu.


"Dengan penghapusan Akta Hasutan 1948 ini, tiada lagi rakyat yang akan ditindas hanya kerana kelantangan mereka menyuarakan pendapat mahupun mengkritik kerajaan.


Namun, sehingga kini setelah lebih dua tahun, hasrat tersebut dilihat sekadar janji kosong semata-mata," katanya dalam satu kenyataan medianya, hari ini.


Sejak kebelakangan ini, beberapa pimpinan PR telah disiasat dan didakwa di bawah akta selepas mengeluarkan kenyataan yang mengkritik pemimpin negara dan Umno.


Antara pimpinan itu ialah Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli; Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad; Ahli Parlimen Padang Serai, N. Surendran; Adun Seri Delima; RSN Rayer; Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok dan bekas Menteri Besar Perak; Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin.


Mengulas lanjut, Adun Seri Setia juga mendakwa akta itu seolah-olah hanya digunakan ke atas pimpinan PR sahaja, sedangkan pimpinan pro-kerajaan lain pula tidak dikenakan sebarang tindakan.


"Ramai pimpinan BN, Isma dan Perkasa yang mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang nyata bersifat jenayah tetapi tiada apa-apa tindakan.


"Kenyataan pemimpin Perkasa; Ruslan Kassim ingin memancung empat Ahli Parlimen Pas Selangor kira-kira dua bulan lepas namun tiada tindakan susulan selepas kenyataan saya diambil," ujarnya lagi.

NEGATIF/ POSITIF SAMA BANYAK, KENAPA ?

Ini kisah lama yang belum selesai. Kemudian daripada ini ada lagi kes rogol melibatkan remaja di Kelantan. Selain menghukum aku rasa kajian mesti dibuat mengapa begitu banyak kes rogol di Kelantan.

Pil kuda, dadah, seludup dan macam macam lagi. Kita kena bertanya mengapa? Banyak kuliah, ceramah, tazkirah. Dikatakan serambi Mekah. Mesti ada sebab mengapa ia berlaku. Dalam masa yang sama Kelantan cemerlang akademik.No 1 atau 2 di Malaysia hampir setiap tahun. Kontras.

Sebab itu kita harap ada yang mampu buat kajian terperinci. Sayang sangat negatif dengan positif sama naik...

Baca laporan di bawah...

Seorang remaja lelaki berumur 18 tahun dan seorang pembuat batik hari ini mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di Kota Bharu atas tuduhan merogol dua remaja perempuan berumur 15 dan 17 tahun dalam satu kejadian rogol beramai-ramai di Ketereh, Mei lalu.
    
Kedua-dua mereka membuat pengakuan itu selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Mohd Yusoff Yunus.
    
Remaja lelaki 18 tahun itu didakwa merogol mangsa yang berusia 17 tahun manakala pembuat batik Mohamad Faiz Azahan, 21, didakwa merogol kedua-dua mangsa berusia 17 dan 15 tahun dalam kejadian sama.
    
Mereka didakwa melakukan kesalahan rogol itu di sebuah rumah kosong di Kampung Hutan Pasir, Ketereh, di sini, antara 7.30 malam dan 11 malam, 20 Mei lepas.
    
Kedua-dua tertuduh didakwa mengikut Seksyen 376(2)(c) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara tidak kurang lima tahun dan tidak lebih 30 tahun, dan boleh juga dikenakan sebat, jika sabit kesalahan.
    
Mohd Yusoff kemudiannya menetapkan 17 September sebagai tarikh sebutan semula kes berkenaan dan kedua-dua tertuduh tidak dibenarkan ikat jamin.
    
Kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Intan Hilwani Mat Rifin dan kedua-dua tertuduh diwakili peguam Ahmad Zubairi Salleh.

TOLONG DR, SAYA STIM TENGOK SPENDAR JANTAN !

SOAL :
Prof, saya punya kebiasaan mencuri celana dalam pria tanpa direncanakan, bisa dari jemuran, dari lemari pakaian teman, di sauna, loker gym, apalagi kalau sedang main ke tempat kos pria, atau menginap di rumah teman. Yang saya curi harus bersih, bagus, seksi, dengan model yang trendi. Hasil curian celana dalam akan saya gunakan untuk fantasi masturbasi. Selanjutnya, saya gunakan sendiri. Apakah yang saya alami normal? Apakah kebiasaan ini dapat dihilangkan atau tidak ya, Prof?


(Zein, 25 Jakarta)



JAWAB :
Kebiasaan yang Anda lakukan sebenarnya bukanlah kebiasaan yang wajar. "Kebiasaan" mencuri pasti merupakan "kebiasaan" yang salah, bahkan melanggar hukum. 

Namun, "kebiasaan" mencuri hanya celana dalam merupakan suatu "kebiasaan" yang tidak wajar dan tidak normal. 

Menggunakan celana dalam lawan jenis sebagai alat untuk membangkitkan dorongan seksual merupakan suatu penyimpangan seksual atau 
paraphilia, yang disebut fetishism

Orang yang mengalami 
fetishism hanya terangsang terhadap benda milik lawan jenis, seperti celana dalam, sepatu, atau bagian tubuh lain milik lawan jenis, misalnya rambut. 

Penyimpangan seksual pada dasarnya tidak dapat diatasi, tetapi hanya dapat dikurangi agar tidak melakukan perbuatan yang melanggar hukum, seperti mencuri benda milik lawan jenis. 

Saya sarankan untuk berkonsultasi lebih lanjut agar tindakan Anda tidak berkaitan dengan pelanggaran hukum.


Ulasan

Nasib baik bukan di Malaysia. Kalau di Malaysia spendar yng tersebar di media maya tahun lalu pasti hilang punya. Spendar tokoh...Relaks lah Bro, sesekali kita ringankan perbincangan...artikel ini aku petik dari media seberang.

Tuesday, August 26, 2014

MUKTAMAD ! HAJI HADI , HARUN DIN UNDUR DIRI

Macam yang aku pernah kata, akhirnya Haji Hadi akan mengundur diri daripada memimpin PAS. Tapi beliau tak keseorangan sebaliknya akan bersama Dr Harun Din dan beberapa orang ulama dalam PAS.

Sesuatu yang gagal difahami oleh ramai orang ialah wujud perbezaan di antara aktivis PAS yang terdidik dalam jamaah berbanding aktivis yang terjun masuk selepas 1998.

Aku yang tak menyokong PAS pun tak selesa apabila wujud penentangan terbuka terhadap pimpinan ulama ini. Pertamanya adab Melayu Islam menghormati orang alim. Kelihatan tidak beradab jika penentangan dibuat atas sebab mungkar, menyokong nafsu serakah Anwar Ibrahim.

Aku tak fikir Haji Hadi dapat menerima ' kebiadaban' walaupun aku dengar beliau tidak menolak perbezaan. Aku setuju golongan ulama ini keluar supaya Anwarinas akan tahu mereka tiada apa apapun sebenarnya.

Hanifa Maidin, Khalid Samad lupa, mereka naik bukan kerana batang tubuh mereka tetapi kerana mereka berada dalam PAS. Dalam masa yang sama marilah kita sama sama muhasabah, mungkin ada peringatan Allah terhadap kita, termasuk akupun.

Aku tak bimbang PAS hancur tapi aku  bimbang Melayu menang sorak kampung tergadai !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...